מה קורה בפגישות ייעוץ אצל דיאטנית קלינית

עוד משהו שיכול לעניין אותך

כדאי לקרוא

פוסטים אחרונים

אובחנת עם סוכרת הריון? מזמינה אותך להדרכה שלי

הצילו! יש לי סוכרת הריון!
הדרכה אינטרנטית עד שתגיעי לדיאטנית

בייעוץ תזונתי אצל דיאטנית חשוב תחילה לבדוק את הרקע הרפואי והתזונתי של המטופל. זאת מבררת הדיאטנית על ידי תשאול מעמיק וסקירת הבדיקות והמסמכים הרפואיים שהוא מביא עמו.

בחלק גדול מהמקרים, הדיאטנית מרכיבה למטופל מרשם תזונתי המותאם לו אישית על פי סגנון החיים שלו והאילוצים העומדים בפניו וגם על פי סוג התזונה שמומלץ לו לאכול בעקבות מצב בריאותו האישי.

אך זה עוד לא הכל.  

כל אדם הוא עולם ומלואו, והסיבות להרגלי האכילה שלו יכולות לנבוע מגורמים רגשיים שלא תמיד מודעים להם, כי לפעמים הם חבויים מתחת לפני השטח. דיאטנית מיומנת ומנוסה תדע לסייע למטופל לגלות בעצמו במהלך הפגישות את מה שמניע אותו לנהל את הרגלי התזונה הנוכחיים שלו, וכך תוכל להגיש לו את העזרה לשנות אותם באופן אפקטיבי.

האם ידעתם שכ-80 אחוזים מהאנשים המגיעים לראשונה לדיאטנית אינם מוכנים עדיין לבצע שינוי בתזונה שלהם? דיאטנית מיומנת ומנוסה יכולה לסייע גם לאותם 80 אחוזים לבצע את הצעד הראשון שיכול להוביל את הדרך לשינוי האמיתי.

עבודת הדיאטנית עברה שינוי משמעותי בשנים האחרונות והפכה מטיפול תזונתי “טהור” לתהליך טיפול המקדם שינוי בריא, אשר משלב בתוכו מרכיבים פסיכולוגיים, מתוך הבנה שכל עוד אדם לא יהיה מוכן לבצע שינוי בחייו, אין טעם בהמלצות תזונתיות .

אני מזמינה כל אחד ואחד מכם להסתייע בדיאטנית קלינית כדי לבצע שינוי בריא, גם אצלכם וגם אצל כל בני המשפחה.

לחצו כאן כדי לקרוא איך אני עובדת

המשיכי לקרוא מאמרים נוספים בנושאי תזונה בהריון: