המדריך השלם לתזונה בהריון

אני שמחה להציג בפניכם את ספרי המדריך השלם לתזונה בהיריון, שבא לעולם  אחרי “הריון” ארוך בעבודה רבה ובאהבה גדולה.

המדריך השלם לתזונה בהיריון (הוצאת “ידיעות ספרים”) הוא ספר ראשון מסוגו, אשר מקיף את כל המידע התזונתי שכל אישה חייבת לדעת, מהשלב בו היא מתכננת הריון ועד ההריון הבא:

  • מה לאכול לפני ההריון ולמה זה חשוב?
  • איך התזונה יכולה לשפר את הפוריות שלך?
  • מה לאכול כדי לקבל את כל רכיבי התזונה החשובים: חומצה פולית, ברזל, אבץ, סידן, חומצות שומן אומגה-3 ועוד?
  • אילו תוספי תזונה כדאי לקחת ואיך לקחת אותם?
  • מה לא לאכול בהריון ומדוע?
  • כמה לעלות במשקל בהריון?
  • איך התזונה יכולה לעזור לך להתמודד עם בחילות, צרבת, עצירות, אנמיה ועוד בעיות אופייניות להריון?
  • מה לעשות אם אובחנת עם סוכרת הריון או עם לחץ הדם שלך גבוה?
  • איך לאכול בהריון תאומים (או יותר)?
  • איך התזונה משפיעה על ההנקה, ואיך לדעת שהתינוק מקבל מספיק חלב?
  • איך לרזות לאחר הלידה?
  • ועוד הרבה יותר…

מכיוון שחשוב לי שכל אחת מהקוראות תוכל גם ליישם את המידע שבספר, הספר מכיל תפריטים לכל אחד משלבי ההריון (גם לפניו) ולאחר הלידה ועשיר במתכונים בריאים וטעימים, פרי מטבחה של הבשלנית ומדריכת סדנאות הבישול דנה אהרמן, בעלת הבלוג “רזות לנצח”.. כדי להקל על ההכנה, הכנתי עבור כל תפריט את רשימת הקניות הדרושה עבורו.

היועץ הרפואי לספר הוא ד”ר עמוס בר, רופא נשים בכיר, מומחה למיילדות וגינקולוגיה, ממחברי רב המכר “המדריך הישראלי להריון ולידה” (שידוע גם בכינויו “הספר עם הגלגל” או “התנ”ך של הנשים בהריון).

המטרה שעמדה לנגד עיני כשכתבתי את הספר היתה שהרגלי האכילה הבריאים שתוכלי לסגל לעצמך בעקבות הספר יוכלו להשאר עמך ולהיות הבסיס לתזונה בריאה של המשפחה מעכשיו ולתמיד.

קוראים כותבים לי על הספר

“אני חייבת לומר לך תודה. בזכות הספר הנפלא שלך עליתי בהריון 11 ק”ג ולא יותר :).

זהו הספר היחיד מבין כל הספרים שקניתי לקראת הלידה (וקניתי הרבה) שבאמת השתמשתי בו לאורך כל תקופת ההריון ולאחר הלידה. אפילו שהשאלתי לזוג חברים בהריון את כל הספרים שקניתי, סירבתי לוותר עליו לזמן קצר והמלצתי להם בחום לרכוש אותו.”
אושרה בשור

כבר מראשית ההריון עד עכשיו אני צמודה לספר המדהים שלך ואין לי מילים להודות לך עבור המידע הנפלא אשר חשוב לאין ערוך לבריאות האם והעובר. ממליצה בחום לכל אשה!!!!” 
שני

“קיבלתי במתנה את הספר שלך, וקראתי את כולו ביום אחד. למרות שזהו הריוני השני, הארת לי הרבה דברים חשובים”
גולשת בפורום אמנות הלידה

  “משהו קטן ממני – מגיע לך תודה ענקית על כך שהעשרת אותי בתשובותייך וכמובן ע”י ספרך המבורך!! קראתי אותו 3 פעמים ועדיין משתמשת במתכונים:)
דיקלה

“אני בשבוע 16 ולפני כשבוע קניתי את ספרך לאחר המלצה חמה. זהו אחד הספרים המעולים ביותר שקראתי על הריון ובכלל ולדעתי את מסבירה בצורה יוצאת מן הכלל את כל התהליכים הגופניים שאנו עוברות ועל כן הספר פשוט צריך להקרא מדריך להריון. במקום לפעול על אוטומט כי “כך אומרים” אני מבינה את כל הסיבות מאחורי כל דבר וזה מקל עלי בצורה יוצאת דופן. ממליצה ואמשיך להמליץ עלייך לכל מי שבהריון וגם למי שלא. תודה רבה!!”

מיה כהן

“קנינו לאחרונה את הספר שלך, יופי של השראה לתזונה נכונה,הכנסת לנו רוח למפרשים בנושא זה, אנחנו מאוד  אוהבים לאכול, ואם אפשר לאכול נכון וטעים, אז זה כיף חיים!”

 שמרית דרור

“הספר מעולה, נותן תחושה של אחריות גדולה כלפי הגוף שלי שבו בהמשך יתפתח העובר”
גלית גרוס

“הספר שלך מלווה אותי כל ההריון, שאמור להסתיים בעוד כשבועיים. אני גרה כרגע בחו”ל וסחבתי אותו בכוונה מהארץ, תוך “התעלמות” מהעובדה שגם כאן יש ספרים ותוך ניסיון להתאמות לפי המלצותיך…”מיכל,

לקריאת עוד המלצות מקוראים לחצי כאן

ממליצים על הספר ברחבי הרשת

המלצה מאתר מאקו – תשעה חודשים

“…המדריך של קראוזה מנסה לכסות את כל המידע הנחוץ בתחום התזונה להריונית ולמניקה, ולא פחות חשוב: לתת טיפים לחזרה למשקל של לפני ההריון (או קרוב אליו).”


המלצה מתוך אתר o-mama 

“…בספר מרכזת קראוזה מידע חיוני, נגיש וזמין על כל נושא התזונה לאישה ההרה, גם למי שרק מתכננת. (לאיכות התזונה חשיבות מכרעת ביכולת קליטת ההריון, ב’היצע’ שיש לאם עבור העובר, וגם כדי לחזק את גופה של האם העתיד לעבוד מאוד קשה לאחר הקליטה), וגם למי שכבר ילדה, מיניקה את תינוקה, ולמי שמעוניינת לחזור לגזרתה.”


המלצה מתוך “מכביתון”  :

המדריך השלם לתזונה בהיריון בא לעשות סדר בבלבול ומסביר בשפה קולחת ובהירה איך לאכול ומה באילו נסיבות, מהו משקל תקין ואיך לרדת במשקל לאחר הלידה…מה מומלץ לאכול בסוכרת הריונית ומה ברעלת הריון ואיך לאמץ אורח חיים בו אפשר ליהנות מכל טוב הארץ בלי לשלם ביוקר (תרתי משמע). הוא מותאם במיוחד למזון המצוי בישראל ולאורח החיים של האשה הישראלית, ומכאן ייחודו”


מתוך המלצה על הספר מאתר ifeel :

“אנחנו מאמינים שהספר החדש יהפוך לרב מכר, ובצדק: יש בו מידע מועיל הכתוב בשפה נהירה. כל מה שצריך זו הסכמה ליישם את ההמלצות ולהתמיד.

אהבנו: את המענה הכולל לתקופה חשובה זו בחיי האם והילד.

התאכזבנו: שרק עכשיו הוא יצא לאור.”


מתוך אתר “דיאדה”, מדור קריאת חובה:

“סוף סוף יש בידנו ספר בהיר, נגיש, וקל ל”עיכול” – תרתי משמע, אשר מכניס סדר במטבח בעבור האישה ההרה: מה כדאי לאכול, מה חשוב ועל מה אפשר לוותר, אילו מזונות עוזרים להקל את הצרבת, וכיצד לאכול כך שתרגישי נוח עם מראך גם אחרי הלידה.”


קריאה חינם באתר

לקריאת תוכן העניינים של הספר לחצו כאן

לחצו כאן כדי לקרוא את המבוא לספר

לחצו כאן כדי לקרוא פרק חינם מהספר

רכישת הספר

ניתן לרכוש את הספר דרך אתר “ידיעות ספרים” בלחיצה כאן