מטפלים כותבים – סדנת כתיבה

סדנת “מטפלים כותבים” 

מה, איך ואיפה לכתוב לקהל הרחב

איך לבנות ולחזק את התדמית האישית והמקצועית באמצעות כתיבה?

איך להשתמש בכישרון הכתיבה המקצועית שלך לשיווק ולמיתוג הקליניקה?

מהם הערוצים הקיימים לפרסום התוכן שלך ואיך להגיע אליהם?

דיאטנים, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק וקלינאי תקשורת כותבים תוכן לקהל הרחב במסגרת העשייה המקצועית והשיווקית שלהם, אבל חלק מהם אינו עושה זאת נכון.
במקרים אחרים, רבים מהמטפלים במקצועות הבריאות הללו נרתעים משימוש בכתיבה, כי אינם יודעים איך להשתמש בה בצורה האפקטיבית ביותר או כי אינם יודעים איפה לכתוב ובכלל – איך להתחיל.
האפשרויות רבות ויכולות לבלבל: עיתונות, פורטלים, אתרי מאמרים, בלוגים, פייסבוק ועוד. לא תמיד ברור מה היתרונות של כתיבה בכל ערוץ כזה ומה מתאים לך.

בתור דיאטנית שעוסקת בכתיבה כבר למעלה מ- 20 שנים ברציפות, זיהיתי את הצורך בהדרכה בנושא ופיתחתי את סדנת “מטפלים כותבים” (לשעבר “דיאטנים כותבים”), במטרה לעזור לדיאטנים ולשאר המטפלים במקצועות הבריאות לשווק את עצמם טוב יותר ולקדם את המקצוע בכללותו. כי כשיודעים איך לכתוב בעיתונות המודפסת, באינטרנט וברשתות חברתיות, כל מטפל יכול לשפר את יכולת השיווק העצמי באמצעות תוכן, וכמקצוע, מקצועות הבריאות יבססו נוכחות במדיה. 

כולנו מוטרדות ומוטרדים מהיעדר הסדר במקצועות הטיפוליים. קידום עצמי בעזרת תוכן מאפשר חיזוק גם של המעמד האישי וגם של המקצוע כולו. חיזוק מקצועות הבריאות מול חלופות פחות מקצועיות יגיע מלמטה, בזכות הצלחה של עוד ועוד אנשי מקצוע. כתיבה היא חלק בלתי נפרד מהחיזוק הזה.

מה תלמד/י בסדנה:

למה בכלל לכתוב?

איפה לכתוב (ואיך מגיעים לשם)

על מה לכתוב 

איך לכתוב, ולא פחות חשוב – איך לא

ואחרי שכתבנו, איך מגיעים לקהל שלנו

כולל תרגול מעשי בכתיבת כתבות, אייטמים, כותרות ועוד

כל משתתפי הסדנה יקבלו ערכה ובה:

סדר פעולות מובנה לכתיבה, מבוסס על תהליך הכתיבה שלי, שפיתחתי ושיכללתי במהלך 20 שנות כתיבה. 

“כתיבה סביב השנה” – תאריכים של 70 מועדים ואירועים שאפשר לכתוב סביבם תכנים אקטואליים. 

5 תבניות לכתיבת כתבות מסוגים שונים. 

4 תבניות לכתיבת אייטמים לאמצעי התקשורת.

אז מה ייצא לך מהסדנה?

ידע על כתיבה ממוקדת ויעילה שתעצים את ההצלחה האישית והמקצועית שלך

הדרך למנף את הכתיבה שלך כדי ליצור בהמשך מיקוד, בידול ומיתוג

כלים מעשיים שיקצרו לך את הדרך ויעזרו לך לפרוץ ולקבל חשיפה 

בטחון ומוטיבציה להתחיל לכתוב

ההצלחה שלך היא ההצלחה של המקצוע שלנו

הטבה מיוחדת: משוב ממני על שתי כתבות שתשלחו לי תוך חודשיים מהסדנה.

כדי לעודד אתכם לכתוב גם אחרי הסדנה וללמוד תוך כדי תרגול,

אתם מוזמנים לשלוח לי תוך חודשיים מהסדנה שתי כתבות שלכם ולקבל ממני משוב בטלפון או במייל. 

מתי ואיפה תתקיים הסדנה?

הסדנה הבאה תתקיים אונליין! הזדמנות לכל הצפוניים והדרומיים (וגם לכל מי שאוהבים להיות בבית) ומפאת אורכה, תחולק לשני מפגשים של שעתיים וחצי כל אחד, בימי שלישי, 14 ביולי ו-21 ביולי 2020 בין השעות 09:30-1200

כמה זמן תימשך הסדנה?

הסדנה בת שני מפגשים של שעתיים וחצי כל אחד, סה”כ 5 שעות.  
 

מה מחיר הסדנה?

מחיר הסדנה 400 ש”ח, מחיר הרשמה מוקדמת עד 3.7.2020 – 350 ש”ח

איך נרשמים?

שלח/י לי סמס עם, שם פרטי וכתובת מייל ל- 052-8523823 ותקבל/י סמס עם קישור לתשלום מאובטח בכרטיס אשראי. אפשר גם לשלם לי בביט או בפייבוקס. ברגע ששילמת, מקומך מובטח.

“איך אדע שהסדנה מתאימה לי?”

אם את/ה אוהב/ת לכתוב ורוצה להשתמש בכישורי הכתיבה שלך כאפיק שיווקי

אם את/ה רוצה להתחיל לכתוב אבל חושש/ת “לקפוץ למים” ולהתחיל

אם את/ה זקוק/ה לכלים פרקטיים להתאמת הכתיבה שלך לפורמטים ולפלטפורמות שונות

או אם את/ה לא מכיר/ה את אפשרויות הכתיבה בתחום ורוצה ללמוד עליהן

“אבל יש המון סדנאות כתיבה!” 

נכון, אבל זאת לא סדנה לכתיבה יוצרת. זו סדנה שמתאימה את עולם התוכן המקצועי של דיאטנים ומטפלים במקצועות הבריאות לאפיקי הכתיבה הקיימים כיום (בדפוס וברשת), והיא מיועדת במיוחד לאנשים שאוהבים, יודעים ורוצים לכתוב. 

מה המשובים שקיבלתי ממשתתפי הסדנה?

 “סדנה מעניינת ומעמיקה, בנוייה בצורה מסודרת ועניינית. ניכר הניסיון העשיר של טובה והרצון ללמד ולהעביר הלאה את הידע והניסיון הרב שצברה. הסדנה נותנת כלים ודי מאכילה בכפית איך כדאי וניתן להתחיל לכתוב. השי של התאריכים והשבלונות נותן ערך מוסף ומושך את המשתתף לפעולה. הסדנה עשירה בתוכן ומאורגנת למופת.” מיכל מור


“הסדנה היא זריקת מוטיבציה. היא הדלת שנפתחת ופותחת אותך לעולם שלם שלא היה ידוע לי קודם. למדתי ושאבתי ממך המון היום, גם אם זה במשפטים קטנים שאמרת ובטח לא חשבת שיעשו גלים אצל היושבים בחדר כמו ההסתכלות האופטימית שלך על טעויות”

ענת לויתן אהרון


“שאפו על הסדנה, היכולת והנדיבות לתרום מהידע שלך לטובת קולגות הוא לא מובן מאליו, ובהחלט יכול לקדם את מעמדנו כדיאטניות קליניות בארץ ובכלל” אורנה פריאל-כהן


“סדנה מעניינת, כיפית וזורמת. עוזרת להנגיש את נושא הכתיבה ושולחת אותנו להתנסות ולשפר את הכתיבה שלנו. האווירה נעימה, סבלנית ומאפשרת. הרבה ידע ועם זאת ללא עומס.”

יעל משיח-ארזי 


“הסדנה לדיאטנים של גב טובה קראוזה היתה בנויה באופן מסודר וברור החל משלב הפרסום הפרומו ודרך מתן ההנחיות הגעה למקום והעברת התכנים. הזמינות החיוך הנועם הפשטות ויחד עם זאת המיקוד והתחכום הבהיר ביעילות את הכלים לכתיבה. הצניעות והנועם קרנו מפני טובה והאוירה היתה נעימה ומעצימה. תודה רבה!”

לאה בכר


“סדנה מצויינת שנותנת נקודת פתיחה לכתיבה עם כל העקרונות החשובים והדברים שלא שמתי לב אליהם. אין ספק שאני יוצאת ממנה מוכנה יותר לכתוב כתבות ועם קצת יותר בטחון עצמי! בהחלט סדנה שאני ממליצה עליה לכל אחד!”

שירן טרקל 


“הסדנה של טובה עוזרת להבין את עולם התוכן, החשיבות שלו ואיך כדאי להתחיל או מאיפה כדאי להתחיל. סדנה תכלסית, עם תרגולים, רעיונות וכלים מעשיים”

אורן ורדי


 “סדנת כתיבה ממוקדת, המותאמת לקהל יעד של דיאטנים. סדנה מעשית שנותנת כלים פרקטיים להשתלבות בשוק הכתיבה, מאוד רלוונטית, נוגעת גם בשיווק ובכסף – עולמות משיקים. הסדנה מובנית, מעניינת, נותנת כלים להמשך, פתח לעוד רעיונות ותרגול מעניין”

יערה אלון 


“סדנה שעושה סדר בכל הרעיונות שמתרוצצים לי בראש או לחלופין נותנת השראה ורעיונות לכתיבה. הסדנה נותנת כלים פרקטיים לכתיבה לקהל הרחב, והחוויה וההתנסות האישית אף מעצימים ומחדדים את הנלמד. נתת לי רעיונות מקסימים. הסדנה היתה זורמת, מאתגרת (במשימות), מובנת, ואת היית נעימה ומקסימה כהרגלך 🙂 ”

לירון שמעוני 


סדנה מרתקת, מלמדת מהתחלה את היסודות של כתיבה נכונה עם המון טיפים מעשיים. איך להתחיל, מה נכון, מה לא? תשובות מקיפות לשאלות שיש לנו או שעלולות לעלות. היה מאוד מקצועי ואמין, מרגישים שזה בא מכל הלב הרצון לחלוק את הידע והניסיון שלך, טובה, לאורך השנים. תענוג להשתתף”

רותם סיגל בונה 


“סדנה מעניינת שעושה סדר ונותנת הכוונה ודגשים לכתיבה משמעותית. קיבלתי כלים שיסייעו לי לגשת לכתיבה, לסדר את הרעיונות שלי, הפעולות שעלי לבצע על מנת להצליח. אהבתי את הגישה הפרקטית וכמובן שיש לי הערכה רבה לשיתוף המידע והעברתו הלאה, לא טריוויאלי בכלל. היה מצויין ומעשיר.” ניצן גיל כאהן


“סדנת תכל’ס. נותנת כלים פרקטיים, רעיונות וסדר בראש מבחינת הכתיבה, איפה כמה ולמה. היה מעניין ומסקרן. פותח את המחשבה לרעיונות וכיוונים נוספים.”

לימור פינק מהדיטש


“סדנה שמסדרת את הדברים בראש, איך לכתוב, מה לכתוב, מה לא לכתוב…אני מודה שלמדתי בסדנה גם הרבה על שיווק, תודה!”

עדי לוי 


“הסדנה מאוד מעניינת, בנויה היטב, ולמרות שנמשכת מספר שעות לא משעמם לרגע 🙂 טובה מקסימה, רואים שאוהבת את המקצוע, גם כדיאטנית וגם ככותבת. ניכרת מידת ההשקעה והמחשבה על הפרטים הקטנים. נהניתי לקבל המון טיפים מקצועיים ולשפר את הכתיבה שלי.”

אשרת דודאי


“סדנת כתיבה מעשירה אשר נותנת את הכלים הבסיסיים הנחוצים על מנת להתחיל לכתוב בעיתונות ובאינטרנט. הסדנה מועברת בצורה נינוחה וקלילה ומומלצת מאוד.” עינת שלו-גולדמן


“הסדנה ממצה, פרקטית, מעוררת השראה, מתחשק לי עכשיו ללכת הביתה, לשבת ולכתוב!

שירי דותן


“סדנה נעימה ופתוחה המאפשרת למידה מנסיונן של קולגות וגיבוש רעיונות חדשים בנושא הכתיבה. 

למי שיש חוסר בטחון בנושא, זה מאפשר התחלה קלה ובניית בטחון במישור הכתיבה והנסיון בה”. 

סטפני מורן


“סדנה טובה מאוד, עושה סדר בראש בעניין של כתיבה בתור דיאטנית, איפה לכתוב ואיך, ואיך לא. היה מאוד מלמד ועושה חשק לכתוב. עושה חשק לכתוב, לטעות, לתקן ולשפר את מיומנויות הכתיבה”.

שרית צ’יפרוט 


“היתה סדנה מצויינת, פרקטית מאוד. יצאתי עם הרבה רעיונות וכלים מעשיים ובעיקר עם חשק להתחיל לכתוב” יעל חורי


“סדנה מעניינת, מועילה מאוד. חשוב לכל איש מקצוע שרוצה להתקדם בתחום ולפרסם את הידע והמידע בקרב הציבור”

חני רז


“סדנה מצוינת. כלים מעשיים. תשובות גם לשאלות שלא ידעתי שיש לי… חשק ללמוד עוד.” מעיין כרמי בועז

ז

“הסדנה הוסיפה לי הרבה כלים ובטחון לכתוב. הצורה שבה הסדנה הועברה היתה מאוד נעימה ומסודרת. נורא אהבתי את הדרך למציאת רעיונות לכתיבה,

נתן הרבה השראה”. 

מנחם הראתי


“להאמין שכל אחד יכול! נותן מוטיבציה. שובר מחסומים. הגעתי סקפטית ויצאתי נחושה לבחון את אופציית הכתיבה בצורה רצינית יותר”.

יונית כרמי


“סדנה כיפית ומרעננת. למרות שנושא הסדנה עלול להיות משעמם, טובה מעבירה בחן רב ועם הרבה עצות מעשיות. היה נהדר. תודה!”

טלי רותם


“הסדנה עושה סדר לכותבים. ממקדת מבחינת מה וכמה. בנוסף, מעבר לתרומה לכתיבה, הסדנה מניעה לפעולה מבחינת השיווק האישי שלי כאשת מקצוע”

לידר גיא


“סדנה נהדרת שקודם כל נותנת בטחון רב להמשך, קיבלתי רעיונות רבים ומוטיבציה לכתוב. מסתבר שקשה לכתוב אבל קל יותר עם הנחייה נכונה 🙂 ”

עדי אפריאט


סדנה ממוקדת. הכל במקום. לעניין. תמורה מלאה לזמן ולהשקעה ולכסף” סיון פלג


“האפשרות להתחבר לעצמי מחדש. לתת את הקול הברור שלי, דרכו ניתן עם הומור ועם מעט שיווק להגיע לקהל הרחב. אני מרגישה שקיבלתי המון בטחון”

 שני הררי-גז

עוד עלי:

נעים להכיר! שמי טובה קראוזה, דיאטנית משנת 1996, מתמחה בתזונה בהריון ולאחר הלידה. 
כתיבה מקצועית תמיד הקסימה אותי ואני כותבת כמעט מתחילת דרכי המקצועית.
בצורה שוטפת אני חיה ונושמת את הכתיבה כבר למעלה מ- 20 שנה.
משנת 2004 אני כותבת ב”לאשה” ובין השנים 2012-2018 כתבתי גם באתר של “שירותי בריאות כללית”.
בנוסף, אני כותבת באתר שלי ובמקומות אחרים, לפי ביקוש, וכמובן, כתבתי את הספר המדריך השלם לתזונה בהריון”, שיצא לאור בשנת 2007 ושני ספרים אלקטרוניים חינמיים “סודות מהמטבח” ו”70 טיפים לשנה בריאה”.

למה התחלתי לכתוב? הסיבה העיקרית היא – כי אני פשוט אוהבת את זה ומהר מאוד גיליתי בעצמי יכולת להסביר בצורה פשוטה נושאים מורכבים, אבל גם כי בתור דיאטנית מתחילה, חשבתי לעצמי “יש כל כך הרבה דיאטנים, איך יכירו דווקא אותי? ככל שאכתוב יותר, כך יכירו יותר את השם שלי”. בהמשך הבנתי שכתיבה היא כלי אדיר להעברת מסרים נכונים ואמינים למספר גדול מאוד של אנשים.

עם השנים הבנתי שמה שעשיתי נקרא “שיווק באמצעות תוכן”, ערוץ שיווקי מעולה, שמאפשר בידול, בניית שם ומוניטין, פתח לאפשרויות שיווקיות נוספות ובחלק מהמקרים גם פרנסה במישרין. ככל שנכתוב יותר, וככל שנכתוב טוב יותר כך כמקצוע תהיה לנו נוכחות, מוכרות ונהיה יותר רצויים.

בסדנת “מטפלים כותבים” אני רוצה לעזור לך לשפר את היכולות שלך ולהעצים את ההצלחה המקצועית האישית והכללית בעזרת הכתיבה.
אני מזמינה אותך להצטרף אלי לסדנה הקרובה.

להרשמה:

שלח/י לי סמס עם שם הסדנה, שם פרטי וכתובת מייל ל- 052-8523823 ותקבל/י סמס עם קישור לתשלום מאובטח בכרטיס אשראי. אפשר גם לשלם לי בביט 🙂

מדיניות ביטולים:

ביטול השתתפות בסדנה יעשה בכתב – באמצעות המייל שלי tova@tzuna-tova.co.il  
במקרה של ביטול עד שבוע לפני תחילת הסדנה יוחזר התשלום במלואו (למשלמים באשראי – בניכוי עמלת אשראי של 2%). 
במקרה של ביטול מכל סיבה שהיא פחות משבוע לפני תחילת הסדנה,יוחזר 50% מהתשלום או תישמר האפשרות להירשם לסדנה הבאה או לזו שאחריה.